Imorgon

Har inte hunnit skriva något om avsnitt 15 som sändes i fredags. Jag kommer inte skriva så mycket om det avsnittet men jag är så himla glad att Angie är tillbaka.
 
Angie och Violetta sjöng "Algo se enciende" medan German spelade på pianot, precis som i avsnitt 66 i säsong 2, sista avsnittet hon var med tills hon kom tillbaka. Medan Angie sjöng såg German på henne, så han måste fortfarande ha känslor för henne OMG.
 
Medan de sjöng tittade Priscila avundsjukt på dem, som om fattar att det är något mellan German och Angie. HAHAHAHAHAHAHA DÄR FICK DU PRISCILA.
 
German frågade även Angie om hon har fortfarande känslor för honom och sen fick man inte veta hennes svar. USH. Men imorgon får man veta YAY. Men jag vet att hon kommer säga att hon inte har det - även om vi alla vet att hon är kär i honom.
 
Why do you have to deny it, Angie?
 
Ugh.
 
Hursomhelst så älskade jag det här avsnittet, speciellt scenerna med Violetta och Angie. De fick mig att le så stort, och jag har saknat deras relation så mycket. De kramades säkert fyra gånger, awww.
 
 
Här kommer det en bild på Angie och Violetta när de sjunger
 
 
Man kan se en avundsjuk Priscila ;)
 
Det såg ut att Violetta och Ludmila håller på att faktiskt bli vänner. De gick ut i Spanien och tog bilder, först var Ludmila inte så snäll mot Vilu genom att när hon skulle ta kort på Vilu så gjorde hon så att Vilu fick röra på sig för att komma in i bilden.
 
Men den sista fotot de tog var en bild tillsammans där de log och stod lutade mot varandra. Så det måste väl vara ett tecken?
 
I avsnitt 14 ser Ludmila en tidning med Federico med en tjej, vilket hon inte gillar. I avsnitt 15 bestämmer hon sig för att flyga till Italien, medan Violetta försöker allt för att Ludmila ska stanna kvar. När Violetta pratar med sin pappa tar Ludmila chansen och går in i en taxi med sina bagage.
 
Och någon sekund efter kommer FEDERICO och pratar med Violetta. Alltså så har han åkt till Spanien för att träffa Ludmila, och nu är hon på väg till Italien för att träffa honom o.o
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0