Spoilers

OMG när Francesca sjöng "Aprendi a decir adios" (Lodovica Comello är min idol <3), och när hon tänkte på Diego AHHHHH, som om hon nu kanske fattar att hon börjar få känslor för honom - han har känslor för henne. Men så såg hon honom krama en tjej Och så har vi då Marco... okej, jag gillar honom - men jag tycker hans relation med Francesca är... tja, tråkig. Inget speciellt direkt.
 
Jag gillar inte Priscila, men jag måste erkänna att jag gillar att vi får se mer om Ludmilas bakgrund, nu när hennes mamma dejtar German. Men jag skulle verkligen inte alls vilja ha dem tillsammans - jag vill att German är med Angie, inte Jade eller Priscila.
 
Nu när Priscila är med i TV-serien så kan man förstå Ludmila lite bättre, varför hon kanske beter sig som hon gör. Hennes mamma är inte så snäll mot sin dotter och det verkar som om hon inte stöttar henne. När Ludmila sjöng en låt då de hälsade på Violetta och hennes pappa i avsnitt 5 (tror jag det var), försökte Ludmila allt för att imponera på sin mamma - hon såg bedjande på henne medan hon sjöng. Vad gjorde Priscila? Jo, hon höll för lite grann av ena örat och sen avbröt hon sin dotter för att visa "hur man ska sjunga".
 
Sen sjöng både Vilu och Ludmila, och Ludmila började sjunga så log Priscila inte alls men när Vilu sjöng log hon. German och Priscila viskade till varandra och Ludmila försökte få kontakt med sin mamma.
 
Till sist fick Ludmila nog när hon hörde hennes mamma säga något om Violetta, jag tror det var om att hon har en vacker röst. Då smällde hon igen pianot och gick ut från huset.
 
I samma avsnitt så sa Ludmila att hon är en stjärna, och då svarade Priscila "Vem är stjärnan för The U-Mix Show?" (Violetta).
 
I ett annat avsnitt tog hon ett program där man kunde ändra sin röst, hon ändrade så att hon lät som sin mamma. Och med Priscilas röst sa hon "Ludmila är den bästa", vilket jag tror att hon verkligen ville höra från sin mamma. Hon använde sen programmet för att splittra German och Priscila, och sen göra så att Violetta får skulden.
 
Olga och den andra hushållerskan fick mig att skratta väldigt mycket - Ramallo och German också xD
 
ÄNTLIGEN FICK MAN SE LITE AV FEDERICO IGEN. Han var med i första avsnittet, men sen har han inte varit med sedan dess. Han hälsade på Ludmila då studenterna var i Barcelona i Spanien. I detta avsnittet pratade han med Ludmila genom telefonen, och man kunde se Italiens flagga :]
 
Det är något skumt med den där nya sångläraren, jag vet inte vad han vill men ush :/ Han låtsas vara snäll när de andra är där, men när de inte är det så är han så otrevlig - speciellt mot studenterna.
 
Leon har slutat på Studio On Beat, och även gjort slut med Violetta Ända sedan han var med i olyckan så har han inte riktigt varit sig själv :/
 
Avsnittet slutade med att Leon och Gery (USH JAG GILLAR INTE HENNE) tittar på Leons framträdande då han sjöng "Amor en el aire" tillsammans med killarna, och då kommer Violetta in och ser allt.
 
Jag gillar inte Gery alls, det är något skumt med henne, hon är ett mer hot mot Leonetta än vad Alex/Clement är. Jag gillar honom, men jag avskyr verkligen Gery. Ush.

I nästa avsnittet kommer German, Violetta, Ludmila och Priscila fara på semester. Och de kläder som Ludmila har på sig är de kläder hon har när Angie återvänder SÅ HON KOMMER KOMMA SNART. KANSKE IDAG ELLER IMORGON OMG
 
 
 
 

 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0